Nerdcore

So who do you have the hots for??

1,392 posts in this topic

Yeah...Karen Gillan......HOLY. SHIT. Is right.

Also Kerli!

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRUJvP7TqdX3fhhPMn07sMSMD7aB0DMdbuFVCDq9UjE9BqSFJTRyH3vMXxWBQ

Edited by Musashi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Megalicious

rob-bell.jpg

The first time saw Rob Bell I thought he was dork hot.

Then I realized what the hell he was saying and then ... yeah. Not so hot.

If you could just put the mute button on. hmmmmm......

Edited by Megalicious

Share this post


Link to post
Share on other sites

I watched this back when Simon posted it and loved it...showed it to my friend and then didn't go back to it.

Now, I'm rewatching all the episodes and I believe even I, as a straight female, have quite a crush on Hannah, haha!

:heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I watched this back when Simon posted it and loved it...showed it to my friend and then didn't go back to it.

Now, I'm rewatching all the episodes and I believe even I, as a straight female, have quite a crush on Hannah, haha!

:heart:

I discovered these in the Spring. Pretty damn funny.. :D

And hells yes, she's cute!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Megalicious

Zach-Quinto-zachary-quinto-6171757-312-400.jpg

I care not about recent events. You are still fucking hot... and that may make you a little hotter, actually. :whistle::drool:heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

The girl that does the weekly summoner showcases (artwork and such) for League of Legends

Not because shes "smoking hot" shes basically just cute, but the goofy personality and over enthusiastic take on mostly medocre nerd art is charming. Kinda reminds me of an ex GF , although more cheerful hah.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Forum Statistics

    37,375
    Total Topics
    792,008
    Total Posts
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 1 Guest (See full list)

    There are no registered users currently online